Kvalitet i banktjänster : privatkunders upplevda problem med banktjänster : en studie med hjälp av kritisk-händelse-metoden = [Quality in banking services] : [problems in banking services experienced by private customers] : [a study with the aid of the critical incident technique] / Morten J S Olsen.
Material type: TextLanguage: Swedish Summary language: English Publisher: Stockholm : Univ. Karlstad : Centrum för tjänsteforskning (CTF, 1992Manufacturer: Edsbruk : Akademitr.Description: [14], 419 s. tab. 25 cmISBN:- 9171530525
- [Quality in banking services] [Parallel title]
- 332.1 22 (machine generated)
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Högskolan Väst Entréplan (2nd floor) | 332.1 Olsen | Available | 6005320009541 |
Även utg. som: Forskningsrapport / Högskolan i Karlstad ; 92:2
Diss. Stockholm : Univ.
Med sammanfattning på engelska