Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Marknadsföring som utbyte : en idéhistoria : en pluralistisk ansats / Akbar Khodabandehloo.

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Språk på sammanfattning: Engelska Serie: Research reports / School of Business, Stockholms universitet ; 1995:10Utgivningsuppgift: Stockholm : Univ. 1995Tillverkare: Edsbruk : Akademitr.Beskrivning: 255 s. 25 cmISBN:
  • 9171533974
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8 22 (machine generated)
Avhandlingskommentar: Diss. Stockholm : Univ.
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Högskolan Väst Övre plan (3rd floor), Akademus HV Diss Khodabandehloo Tillgänglig 6005320008741
Antal reservationer: 0

Diss. Stockholm : Univ.

Med sammanfattning på engelska

Teknik från Koha