Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

På tal om dyslexi : en studie av hur barn, föräldrar och lärare berättar om och ger betydelse åt diagnoser som dyslexi och specifika läs- och skrivsvårigheter / Karin Zetterqvist Nelson.

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Språk på sammanfattning: Engelska Serie: Linköping studies in arts and science ; 209Utgivningsuppgift: Linköping : Tema, Univ. 2000Tillverkare: Linköping : LTAB Linköpings tr.Utgåva: 1. upplBeskrivning: [8], 277 s. 25 cmISBN:
  • 917219698X
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 371.917 22
Onlineresurser: Avhandlingskommentar: Diss. Linköping : Univ.
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Högskolan Väst Entréplan (2nd floor) 371.9144 Zetterqvist Nelson Tillgänglig 6122350048165
Antal reservationer: 0

Diss. Linköping : Univ.

Med sammanfattning på engelska

Teknik från Koha