Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Brand relationship management : den varumärkesbyggande processen / Tony Apéria.

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Språk på sammanfattning: Engelska Serie: Research reports / School of Business, Stockholms universitet ; 2001:4Utgivningsuppgift: Stockholm : Univ. 2001Tillverkare: Edsbruk : Akademitr.Beskrivning: 431 s. 25 cmISBN:
  • 9172652411
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.827 22/swe
Avhandlingskommentar: Diss. Stockholm : Univ., 2001
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) Våning 3 658.827 Apéria Tillgänglig 6005320023640
Antal reservationer: 0

Diss. Stockholm : Univ., 2001

Sammanfattning på engelska med titeln: Brand relationship management : the brand building process

Teknik från Koha