Destinationsmarknadsföring : en studie av turism ur ett producentperspektiv / Yvonne von Friedrichs Grängsjö.
Materialtyp: TextSpråk: Svenska Språk på sammanfattning: Engelska Serie: Research reports / School of Business, Stockholms universitet ; 2001:7Utgivningsuppgift: Stockholm : Univ. 2001Tillverkare: Edsbruk : Akademitr.Beskrivning: 242 s. 25 cmISBN:- 9172652519
- 658.8 23/swe
- Qblb
- Qm-c
- Qm
- Qblbm
Exemplartyp | Aktuellt bibliotek | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) | 910 Friedrichs Grängsjö | Tillgänglig | 6005320008757 |
Antal reservationer: 0
Diss. Stockholm : Univ., 2001
Med sammanfattning på engelska
Li:S