Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Destinationsmarknadsföring : en studie av turism ur ett producentperspektiv / Yvonne von Friedrichs Grängsjö.

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Språk på sammanfattning: Engelska Serie: Research reports / School of Business, Stockholms universitet ; 2001:7Utgivningsuppgift: Stockholm : Univ. 2001Tillverkare: Edsbruk : Akademitr.Beskrivning: 242 s. 25 cmISBN:
  • 9172652519
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8 23/swe
Annan klassifikation:
  • Qblb
  • Qm-c
  • Qm
  • Qblbm
Avhandlingskommentar: Diss. Stockholm : Univ., 2001
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) 910 Friedrichs Grängsjö Tillgänglig 6005320008757
Antal reservationer: 0

Diss. Stockholm : Univ., 2001

Med sammanfattning på engelska

Li:S

Teknik från Koha