Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Applied strategic marketing : a step-by-step approach / Karel Jan Alsem.

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Engelska Originalspråk: Nederländska Utgivningsuppgift: Abingdon : Routledge, 2019Beskrivning: 424 sidor illustrationer 25 cmInnehållstyp:
  • text
Medietyp:
  • unmediated
Bärartyp:
  • volume
ISBN:
  • 9781138332089
Originaltitel:
  • Strategische marketingplanning Engelska
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.802 23/swe
Onlineresurser:
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Kursbok Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) Våning 3 658.802 Alsem Tillgänglig 6004300073128
Kursbok referens Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) 658.802 Alsem Läses i biblioteket - Library use only 6004300073129
Antal reservationer: 0

Teknik från Koha