Marknadsföring / Anders Parment.
Material type: TextLanguage: Swedish Publisher: Lund : Studentlitteratur, [2021]Manufacturer: 2021Edition: Tredje upplaganDescription: 548 sidor illustrationer 24 cmContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9789144149042
- 658.8 23/swe
- Qblb
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Course book | Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) | Våning 3 | 658.8 Parment | Available | 6004300073134 | |||
Course book reference | Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) | 658.8 Parment | Läses i biblioteket - Library use only | 6004300073135 |
Total holds: 0
Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden. Digitalisering, nya affärsmodeller och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse...