Influencer marketing i praktiken : strategi, ekonomi & juridik / Johannes Gustavsson.
Material type: TextLanguage: Swedish Publisher: Stockholm : Sanoma utbildning, [2022]Manufacturer: 2022Edition: Första upplaganDescription: 237 sidor illustrationer 21 cmContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9789152363324
- 658.872 23/swe
- Qblb
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Course book reference | Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) | 658.872 Gustavsson | Läses i biblioteket - Library use only | 6004300076284 | |||
Course book | Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) | 658.872 Gustavsson | Available | 6004300076285 |
Total holds: 0
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett om det handlar om att bygga ett varumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.