Amazon cover image
Image from Amazon.com

Influencer marketing i praktiken : strategi, ekonomi & juridik / Johannes Gustavsson.

By: Material type: TextTextLanguage: Swedish Publisher: Stockholm : Sanoma utbildning, [2022]Manufacturer: 2022Edition: Första upplaganDescription: 237 sidor illustrationer 21 cmContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
ISBN:
  • 9789152363324
Subject(s): DDC classification:
  • 658.872 23/swe
Other classification:
  • Qblb
Summary: Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett om det handlar om att bygga ett varumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Course book reference Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) 658.872 Gustavsson Läses i biblioteket - Library use only 6004300076284
Course book Högskolan Väst Övre plan (3rd floor) 658.872 Gustavsson Checked out 2024-03-07 6004300076285
Total holds: 0

Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett om det handlar om att bygga ett varumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.

Powered by Koha